Support & training

Het implementeren van een PIM systeem en de bijbehorende extensies is nog maar het begin. Zodra jouw PIM systeem ‘up and running’ is, staat het team van Proplanet klaar om technische ondersteuning te bieden wanneer dit nodig is. Ook geven ze praktische adviezen, hulp bij vragen en trainingen.

Technische ondersteuning

Neem contact op met Proplanet

Wij bieden al onze klanten een Service Level Agreement (SLA), waarin staat beschreven welke ondersteuning en diensten we aanbieden en binnen welk tijdsbestek.

Wanneer jij gebruik maakt van één of meerdere van onze systemen, heb je altijd toegang tot onze helpdesk bij technische problemen. We kunnen je helpen via Teamviewer, zodat we in jouw PIM systeem kunnen inloggen om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen of om uit te leggen hoe een functie werkt, terwijl we met je meekijken naar jouw scherm.

Als we jouw vraag niet kunnen oplossen via Teamviewer, dan zorgen we dat deze wordt beantwoord binnen het tijdsbestek dat is afgesproken in de SLA. We houden je altijd op de hoogte van de voortgang.

Technische ondersteuning op de lange termijn

PIM systeem met grote capaciteit

Op de lange termijn houdt onze service in dat we de software regelmatig updaten, eventuele bugs oplossen en beveiligingspatches vrijgeven om de software veilig en snel te houden. Deze updates zijn uiteraard onderdeel van jouw licentie en worden opgenomen in de SLA.

We lanceren regelmatig een nieuwe versie van onze PIM. In de Change Log kun je lezen wat er nieuw is. We raden je altijd aan om zo snel mogelijk te updaten naar de nieuwste versie, omdat we oudere versies mogelijk niet meer ondersteunen in de toekomst. Mocht het nodig zijn, dan helpen onze consultants je graag bij het updaten om er zo voor te zorgen dat de PIM software en integraties met andere systemen feilloos blijven werken.

Training en consultancy

Training op maat voor jouw werknemers

We bieden trainingen en consultancy aan die we op maat kunnen maken voor jouw organisatie, zodat we altijd focussen op de onderdelen die voor jou belangrijk zijn. We nemen de tijd om jouw bedrijfsdoelen te begrijpen, zodat we de voor jou belangrijkste functies van ons PIM systeem dieper kunnen toelichten.

Onze consultants hebben tientallen jaren ervaring met het coachen van individuele medewerkers en teams over verschillende onderwerpen binnen het beheer van productinformatie. Zo kunnen zij jouw medewerkers trainen in het gebruik van onze PIM software, maar ook in het creëren van een roadmap om jouw strategische doelen te halen. De trainingen kunnen zowel online worden gevolgd als op locatie.

Wil je trainingen volgen wanneer dit jou uitkomt? Dat kan in onze Proplanet Academy. Hier vind je een groot aantal online cursussen die dieper ingaan op de PIM software.

Bezoek de Proplanet Academy
Hoe gebruik je het Proplanet PIM systeem?
Hoe optimaliseer je de (online) klantreis?
Hoe maak je gebruik van integraties met PIM?
Het modelleren en configureren van data
Alles over branche-standaarden, zoals ETIM en GS1

Vraag een training aan