Support & training

Het implementeren van een PIM systeem en de bijbehorende extensies is nog maar het begin. Zodra jouw PIM systeem ‘up and running’ is, staat het team van Proplanet klaar om technische ondersteuning te bieden wanneer dit nodig is. Ook geven ze praktische adviezen, hulp bij vragen en trainingen.

Technische ondersteuning

Get in touch with Proplanet

Wij bieden al onze klanten een Service Level Agreement (SLA), waarin staat beschreven welke ondersteuning en diensten we aanbieden en binnen welk tijdsbestek.

Wanneer jij gebruik maakt van één of meerdere van onze applicaties, heb je altijd toegang tot onze helpdesk bij technische problemen. We kunnen je helpen via Teams of Teamviewer, zodat we in jouw PIM systeem kunnen inloggen om je te helpen bij het oplossen van eventuele problemen of om uit te leggen hoe een functie werkt, terwijl we met je meekijken naar jouw scherm.

Als we jouw vraag niet kunnen oplossen door mee te kijken, dan zorgen we dat je vraag wordt beantwoord binnen het tijdsbestek dat is afgesproken in de SLA. We houden je altijd op de hoogte van de voortgang.

Alle vragen worden geregistreerd in ons ticketsysteem, waardoor je de status van jouw vraag en je contacthistorie zelf altijd kunt raadplegen.

Technische ondersteuning op de lange termijn

Service en updates

Op de lange termijn houdt onze service in dat we de software regelmatig updaten, eventuele bugs oplossen en beveiligingspatches vrijgeven om de software veilig en snel te houden. Deze updates zijn uiteraard onderdeel van jouw licentie en worden opgenomen in de SLA.

In de Change Log vind je alle recente wijzigingen aan onze PIM en DAM software.

Training en consultancy

Training op maat voor jouw werknemers

We bieden trainingen en consultancy aan die we op maat kunnen maken voor jouw organisatie, zodat we altijd focussen op de onderdelen die voor jou belangrijk zijn. We nemen de tijd om jouw bedrijfsdoelen te begrijpen, zodat we de voor jou belangrijkste functies van onze PIM en DAM systemen dieper kunnen toelichten.

Onze consultants hebben tientallen jaren ervaring met het coachen van individuele medewerkers en teams over verschillende onderwerpen binnen het beheer van productinformatie. Zo kunnen zij jouw medewerkers trainen in het gebruik van onze PIM en DAM software, maar ook in het creëren van een roadmap om jouw strategische doelen te halen. De trainingen kunnen zowel online worden gevolgd als op locatie. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Wil je trainingen volgen wanneer dit jou uitkomt? Dat kan in onze Proplanet Academy. Hier vind je een groot aantal online cursussen die dieper ingaan op de PIM software.

Bezoek de Proplanet Academy
Hoe gebruik je het Proplanet PIM systeem?
Hoe optimaliseer je de (online) klantreis?
Hoe maak je gebruik van integraties met PIM?
Het modelleren en configureren van data
Alles over branche-standaarden, zoals ETIM en GS1

Vraag een training aan

Proplanet PIM Systeem